Poškozená zásilka

Přišlo Vám poškozené zboží?

Občas se může stát, že se při přepravě zásilka poškodí. My Vás v tom ale nenecháme. Situaci Vám pomůžeme vyřešit jedním z následujících způsobů.

 

Pojištění zásilky

Ke každé objednávce je možné přikoupit si za pár kaček "Pojištění zásilky". Je to služba, díky které máte jistotu, že i když se Vaše zboží při přepravě poničí, na náhradu nebudete dlouho čekat.

Jak postupovat?

  1. Nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží nahlaste poškození zásilky naší zákaznické podoře na e-mailu info@jarabak.cz. Zašlete nám číslo objednávky a fotografie poškozeného zboží.
  2. Zboží můžete také reklamovat osobně na kterékoliv z našich prodejen.
  3. Poškozené zboží si přebereme zpět a výměnou Vám dáme nové.
  4. To je vše! Více informací o této službě naleznete zde.

 

Pokud zásilka není pojištěna

  1. Každou zásilku, prosím, pečlivě zkontrolujte ještě před převzetím od dopravce. Zkontrolujte stav zásilky (poškození balení, správný počet kusů).
  2. Je-li zásilka neúplná nebo poškozená, zásilku nepřebírejte. Do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenejte důvod nepřevzetí a popis poškození.
  3. Poškozenou nebo neúplnou zásilku doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem naší zákaznické podpoře na info@jarabak.cz společně s číslem objednávky a fotografiemi.

 

Pokud je poškozené zboží, ale obal je neporušený

Někdy se stane, že se zboží při přepravě poničí, ale na obalu to není vidět. Pokud byste takovou zásilku od dopravce převzali, nezoufejte. Situaci se s Vámi a dopravcem pokusíme vyřešit i tak.

  1. Zjistíte-li po rozbalení, že výrobek jeví známky poškození, výrobek nezapojujte a nepoužívejte.
  2. V případě známek použití či opotřebení výrobku už nemůžeme výrobek přijmout zpět a poskytnout plnohodnotnou kompenzaci.
  3. Poškození je nutné viditelně nafotit a fotografie následně zaslat s číslem objednávky na naši zákaznickou e-mailovou adresu info@jarabak.cz.
  4. V případě řešení situace vrácením peněz budeme potřebovat i číslo Vašeho účtu.
  5. V případě výměny za nový výrobek je potřeba, abyste přepravci předali poškozený výrobek zabalený tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Přiložte k němu také veškeré doklady a příslušenství, které zásilka obsahovala.
  6. Balíček označte číslem Vaší objednávky.

 

V případě jakýchkoliv dotazů a nesnází se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku na čísle 313 037 477 nebo na e-mailu info@jarabak.cz.

Ve srovnávači máte 0 produktů k porovnání
Zobrazit porovnání