Reklamace

Do našeho sortimentu vybíráme kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Občas se ale i tak může něco pokazit.

Pokud dodané zboží přestane fungovat v záruční době, můžete ho jednoduše reklamovat. Se vším Vám rádi pomůžeme.

Kdy lze zboží reklamovat?

Pokud se projeví v záruční době závada (nejčastěji 2 roky od zakoupení, případně dle podmínek prodloužené záruky) a Vaše zboží přestane fungovat. Nevztahuje se však na vady vzniklé například v důsledku nesprávného použití, nedodržení pokynů v návodu k použití, na závady způsobené vlastním zaviněním a nebo pokud již uplynula záruční doba.

Jak reklamovat zboží?

Reklamace na prodejně

  1. Zboží pečlivě zabalte. Nejlepší je původní obal.
  2. Vyplňte reklamační list. Čím více informací od Vás budeme mít, tím rychlejší bude řešení Vaší reklamace.
  3. Zastavte se na kterékoliv z našich prodejen. Vezměte s sebou zboží spolu s dokladem o koupi.
  4. Na místě s Vámi reklamaci dořešíme.

Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou

  1. Vyplňte a vytiskněte reklamační list.
  2. Do pole Popis závady co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od Vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  3. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě. Přibalte reklamační list a doklad o nákupu.
  4. Zboží zašlete na adresu:
    Jarabák s.r.o. - Vrácení zboží
    Pražská 626
    Libiš u Neratovic
    277 11

Reklamace v autorizovaném servisu - pouze po předchozí konzultaci.

Průběh Vaší reklamace a bližší informace Vám rádi sdělíme na telefonu 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz.

Reklamační list ke stažení ZDE (PDF).

Ve srovnávači máte 0 produktů k porovnání
Zobrazit porovnání