Reklamace

I přesto, že se snažíme pro vás získat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů, může se občas něco pokazit. 

Jak reklamovat zboží?

Reklamace v autorizovaném servisu

  • Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat autorizovaný servis pro danou značku. Výrobek můžete servisu předat osobně, poštou nebo jinou kurýrní službou. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území České republiky.
  • Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).
  • Pokud autorizovaný servis v blízkosti vašeho bydliště nenajdete v našem seznamu, podívejte se ještě do záručního listu nebo na internetové stránky výrobce.

Reklamace na prodejně

  • Zboží přineste na kteroukoliv vybranou prodejnu spolu s dokladem o koupi výrobku.
  • Na prodejně spolu s vámi sepíšeme reklamaci.

Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou.

  • Pokud nemáte pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou.
  • Vyplňte a vytiskněte reklamační formulář.
  • Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  • Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte reklamační list a doklad o koupi výrobku.
  • Výrobek pošlete na adresu:
    Jarabák s.r.o. - Reklamace
    Barákova 237
    25101 Říčany

Průběh reklamace a bližší informace vám rádi sdělíme na telefonu 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz.

Reklamační list ke stažení ZDE (PDF).

Spolehlivý obchod Spolehlivý obchod na trhu už 6 let
Oficiální česká distribuce Oficiální česká distribuce nabízených značek
Vlastní servisní centrum Vlastní servisní centrum servis zahradní techniky
Doprava zdarma Doprava zdarma nad 2990 Kč
Ve srovnávači máte 0 produktů k porovnání
Zobrazit porovnání
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.