Reklamace

Jak reklamovat zboží?

Do našeho sortimentu vybíráme kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Občas se ale i tak může něco pokazit. Pokud dodané zboží přestane fungovat v záruční době, můžete ho jednoduše reklamovat. Se vším Vám rádi pomůžeme.

Pro reklamaci zboží využijte náš interaktivní online formulář.

Formulář pro založení reklamace

Prodejna

Na prodejně

Přeprava

Přepravní službou

Servis

V autorizovaném servisu

Reklamace na prodejně

  1. Vyplňte formulář pro založení reklamace – Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím rychleji a lépe dokážeme vyřešit Vaši reklamaci.
  2. Zboží pečlivě zabalte – nejlépe do původního obalu, abyste předešli poškození.
  3. Navštivte naši prodejnu – zastavte se na kterékoliv z našich prodejen. Vezměte s sebou zboží spolu s dokladem o koupi a číslem případu. Probereme další postup a vydáme potvrzení o přijetí reklamace.

Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou

  1. Vyplňte formulář pro založení reklamace.
  2. Popište závadu podrobně – do pole „Popis závady" uveďte co nejpřesněji, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím rychleji a lépe dokážeme vyřešit Vaši reklamaci.
  3. Zboží předejte kompletní – nejlépe i včetně veškerého příslušenství, aby nedošlo k prodloužení lhůty reklamace.
  4. Zboží prosím pečlivě zabalte – předejdeme tím poškození při přepravě a viditelně označte číslem případu z online založení reklamace, nebo přibalte reklamační list a doklad o nákupu.
  5. Zboží zašlete na adresu:

Chcete objednat svoz? Kontaktujte naši podporu a uveďte číslo případu z online formuláře.

Reklamace v autorizovaném servisu – pouze po předchozí konzultaci

  • Po předchozí domluvě s námi je možné váš výrobek zaslat přímo do autorizovaného servisu daného výrobce. Tento způsob reklamace je často nejrychlejší, protože se nemusí zboží přeposílat tam a zpět.
  • Před zasláním zboží nás kontaktujte – poradíme, který servis je pro vaši reklamaci vhodný. Pro mnoho značek jsme autorizovaným servisem přímo my – Jarabák. Podívejte se na stránky našeho servisu, případně se nám ozvěte.
  • Do servisu můžete zboží dopravit osobně, poštou nebo jinou kurýrní službou. Některé servisy zajišťují i vlastní svoz.
  • Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi (fakturu).
  • Mapy autorizovaných servisů podle značek naleznete zde:

Kdy lze zboží reklamovat?

Zboží můžete reklamovat, pokud se v záruční době projeví závada a zboží přestane fungovat.

Nevztahuje se však na vady vzniklé:

  • Nesprávným použitím nebo manipulací
  • Nedodržením návodu k použití
  • Mechanickým poškozením způsobeném kupujícím
  • Běžným opotřebením
  • Uplynula záruční doba
  • Jste byli na vadu předem upozorněni

Co od nás můžete čekat?

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění a včas vás o výsledku informujeme. Po dokončení vás kontaktujeme a vystavíme potvrzení o způsobu vyřízení reklamace.

Máte dotazy k reklamacím?

Rádi vým poskytneme bližší informace na telefonu 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz.

 


Dokumenty ke stažení

Reklamační list (interaktivní PDF)

Reklamační řád (PDF)

Ve srovnávači máte 0 produktů k porovnání
Zobrazit porovnání