Jak reklamovat zboží?
Do našeho sortimentu vybíráme kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Občas se ale i tak může něco pokazit. Pokud dodané zboží přestane fungovat v záruční době, můžete ho jednoduše reklamovat. Se vším Vám rádi pomůžeme.
Pro reklamaci zboží využijte náš interaktivní online formulář.
Formulář pro založení reklamace
Na prodejně
Přepravní službou
V autorizovaném servisu
Reklamace na prodejně
- Vyplňte formulář pro založení reklamace – Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím rychleji a lépe dokážeme vyřešit Vaši reklamaci.
- Zboží pečlivě zabalte – nejlépe do původního obalu, abyste předešli poškození.
- Navštivte naši prodejnu – zastavte se na kterékoliv z našich prodejen. Vezměte s sebou zboží spolu s dokladem o koupi a číslem případu. Probereme další postup a vydáme potvrzení o přijetí reklamace.
Reklamace poštou nebo jinou kurýrní službou
- Vyplňte formulář pro založení reklamace.
- Popište závadu podrobně – do pole „Popis závady" uveďte co nejpřesněji, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím rychleji a lépe dokážeme vyřešit Vaši reklamaci.
- Zboží předejte kompletní – nejlépe i včetně veškerého příslušenství, aby nedošlo k prodloužení lhůty reklamace.
- Zboží prosím pečlivě zabalte – předejdeme tím poškození při přepravě a viditelně označte číslem případu z online založení reklamace, nebo přibalte reklamační list a doklad o nákupu.
- Zboží zašlete na adresu:
Chcete objednat svoz? Kontaktujte naši podporu a uveďte číslo případu z online formuláře.
Reklamace v autorizovaném servisu – pouze po předchozí konzultaci
- Po předchozí domluvě s námi je možné váš výrobek zaslat přímo do autorizovaného servisu daného výrobce. Tento způsob reklamace je často nejrychlejší, protože se nemusí zboží přeposílat tam a zpět.
- Před zasláním zboží nás kontaktujte – poradíme, který servis je pro vaši reklamaci vhodný. Pro mnoho značek jsme autorizovaným servisem přímo my – Jarabák. Podívejte se na stránky našeho servisu, případně se nám ozvěte.
- Do servisu můžete zboží dopravit osobně, poštou nebo jinou kurýrní službou. Některé servisy zajišťují i vlastní svoz.
- Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi (fakturu).
- Mapy autorizovaných servisů podle značek naleznete zde:
- VeGA, WEIBANG, PUBERT, TECHline, ACTIVE, HealthLand, RETIGRITTI, MFG, CRESPO, STARPLAST, Farelek, EUROM, VERDEMAX
- Scheppach, Riwall, MTD, Palram, MWH, Activa, Michelin, Elpumps, RYOBI, DWT, GTM Professional, Silky
- AL-KO, Solo by AL-KO
- Reklamace značky HECHT vždy předem konzultujte na tel. 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz. Na neohlášené reklamace mimo společnost Jarabák s.r.o. nelze později uplatňovat jakékoliv nároky.
- Pro další značky, které zde nejsou uvedené, kontaktujte prosím reklamace@jarabak.cz nebo 313 037 477.
Kdy lze zboží reklamovat?
Zboží můžete reklamovat, pokud se v záruční době projeví závada a zboží přestane fungovat.
Nevztahuje se však na vady vzniklé:
- Nesprávným použitím nebo manipulací
- Nedodržením návodu k použití
- Mechanickým poškozením způsobeném kupujícím
- Běžným opotřebením
- Uplynula záruční doba
- Jste byli na vadu předem upozorněni
Co od nás můžete čekat?
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění a včas vás o výsledku informujeme. Po dokončení vás kontaktujeme a vystavíme potvrzení o způsobu vyřízení reklamace.
Máte dotazy k reklamacím?
Rádi vým poskytneme bližší informace na telefonu 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz.
Dokumenty ke stažení
Reklamační list (interaktivní PDF)
Reklamační řád (PDF)