Do košíku zatím nebyly přidány žádné položky.
Do našeho sortimentu vybíráme kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Občas se ale i tak může něco pokazit.
Pokud dodané zboží přestane fungovat v záruční době, můžete ho jednoduše reklamovat. Se vším Vám rádi pomůžeme.
Pokud se projeví v záruční době závada a Vaše zboží přestane fungovat. Nevztahuje se však na vady vzniklé například v důsledku nesprávného použití, nedodržení pokynů v návodu k použití, na závady způsobené vlastním zaviněním a nebo pokud již uplynula záruční doba.
V každém případě nás jako první o požadované reklamaci informujte. Můžete nám zavolat na 313 037 477 nebo napsat na e-mail reklamace@jarabak.cz. Společně domluvíme další postup a reklamaci bude možné vyřídit jedním z níže uvedených způsobů.
Na prodejně
Přepravní službou
V autorizovaném servisu
Průběh Vaší reklamace a bližší informace Vám rádi sdělíme na telefonu 313 037 477 nebo na emailu reklamace@jarabak.cz.